Pojdi na glavno vsebino
Moj izbor

K11 - Planine pod Košuto
Za vse, ki uživate v brezmejnih razgledih

Ena najlepših in najbolj razglednih kolesarskih tur na Gorenjskem je speljana skozi senčne gozdove in čez travnate terene v vznožju južnega pobočja Košute, najdaljše slovenske gore.

potek

Tržič–Jelendol–Medvodje–Košutnik–planina Pungrat–planina Šija–planina Kofce–Ravne–Jelendol–Tržič

OPIS POTI

Izhodišče kolesarskih tur je v centru mesta, nasproti avtobusne postaje Tržič. Parkiranje osebnih vozil je možno na javnih parkirnih mestih (parkirišča pri Občini Tržič, na Predilniški cesti ob vpadnici v mesto-BPT, pri Dvorani tržiških olimpijcev, za Mošenikom,…)

Skozi Tržič se odpravimo po glavni cesti proti severovzhodu (smer Lom/Dovžanova soteska). Na Slapu nadaljujemo naravnost skozi Dovžanovo sotesko, kjer se začnemo vzpenjati proti Dolini. Iz Doline do Jelendola se pot prijetno izravna in poteka v hladu ob Tržiški Bistrici. Pod Bornovo graščino v Jelendolu nadaljujemo desno, makadam nas vodi po dolini proti Medvodju, kjer zavijemo levo in se vzpnemo proti Košutniku. Pri mali HE zavijemo levo proti Šiji, po krajšem položnem delu sledi strm vzpon in nato prijeten del ceste po gozdu do odcepa za Pungrat/Šijo. Zavijemo desno in po kilometru in pol pribrcamo do slikovite planine Pungrat, kjer se poleti lahko okrepčamo. Ko po cesti nadaljujemo proti Šiji, kmalu dosežemo najvišjo točko ture, daljši postanek si privoščimo v Taborniškem domu Šija. Vlaka nas vodi prek planine Ilovica proti Kofcam, kjer prav tako z veseljem poskrbijo za lačne in žejne. Spust se začne pod planinskim domom na Kofcah naravnost navzdol v proti Ravnem. Na dnu vlake zavijemo levo na gozdno cesto, po kateri peljemo mimo odcepa za Kal vse do križišča z gozdno cesto, ki pelje proti Šiji. Zavijemo desno in se spustimo proti Jelendolu - zaključimo s spustom skozi Dovžanovo sotesko proti Tržiču.

POSEBNOSTI

V poletnih mesecih se na planinah pase živina, zato obvezno za seboj zapiramo lese in s hitro vožnjo ne vznemirjamo živali.

Zemljevidi

• Karavanke - osrednji del, 1:50 000, PZS
  • Storžič, 1:25 000, PZS

Priporočila gorskim kolesarjem

Odprimopoti.si

Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...