Pojdi na glavno vsebino
Moj izbor

K13 - Kofce - Matizovec
Iz doline Tržiške Bistrice, čez Kofce v dolino Mošenika

Za ogrevanje se podajmo skozi naravni spomenik Dovžanova soteska. Svežina vode nas spremlja daljši del tehnično srednje zahtevne krožne poti z najvišjo točko pri 1488 m ležečem planinskem domu na Kofcah.

POTEK

Tržič–Jelendol–Ravne–planina Kofce–Matizovec–Podljubelj–Tržič

OPIS POTI

Izhodišče kolesarskih tur je v centru mesta, nasproti avtobusne postaje Tržič. Parkiranje osebnih vozil je možno na javnih parkirnih mestih (parkirišča pri Občini Tržič, na Predilniški cesti ob vpadnici v mesto-BPT, pri Dvorani tržiških olimpijcev, za Mošenikom,…)

Skozi Tržič se odpravimo po glavni cesti proti severovzhodu (smer Lom/Dovžanova soteska). Na Slapu nadaljujemo naravnost skozi Dovžanovo sotesko, kjer se začnemo vzpenjati proti Dolini. Iz Doline do Jelendola se cesta uravna, da lahko umirimo utrip pred naslednjim vzponom. Pod Bornovo graščino v Jelendolu zavijemo levo proti Kofcam in Dovžanki in cesta se spet začne strmo vzpenjati. Po 300 m se asfalt konča, zato nadaljujemo po gozdni cesti. Na približno 1200 višinskih metrih na križišču dveh gozdnih cest zavijemo levo proti Kofcam, pri odcepu za Kal se držimo desno, ravno tako zavijemo desno po manjšem vzponu in spustu proti Ravnem. Na Ravneh se cesta konča, zavijemo ostro desno in pred nami je še zadnji vzpon po strmi vlaki do planinskega doma na Kofcah.
Spust začnemo po isti vlaki proti Ravnem. Ko pridemo na gozdno cesto, po kateri smo se vzpeli, zavijemo ostro desno in se spustimo po vlaki do kmetije Matizovec. Bodimo pozorni na morebitna dela v gozdu. Po sprva madakamski, nato pa asfaltirani cesti se spustimo do Podljubelja in naprej po lokalni cesti čez Čegeljše do Tržiča.

POSEBNOSTI

V poletnih mesecih se na Kofcah pase živina, zato obvezno za seboj zapiramo lese in s hitro vožnjo ne vznemirjamo živali.

Ob lepem vremenu je v glavni pohodniški sezoni cesta prek Jelendola proti Kofcam ob koncih tedna precej obiskana, zato svetujemo, da traso obiščete med tednom ali pozno popoldne, ko na Kofcah lahko pričakate prelep sončni zahod.

Zemljevidi

• Karavanke - osrednji del, 1:50 000, PZS
  • Storžič, 1:25 000, PZS

Priporočila gorskim kolesarjem

Odprimopoti.si

Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...