Pojdi na glavno vsebino
Moj izbor

K21 - Dom pod Storžičem
Lahka tura po lomski dolini do vznožja Storžiča

Lomska dolina severovzhodno od Tržiča leži nad dolino Tržiške Bistrice, ujeta je med Konjščico in Javornikom na severu ter Storžičem in Kriško goro na jugu. Pri kolesarjenju po razpotegnjeni ledeniški dolini nam pogled hitro uide po bližji in daljni okolici. Od Slaparske vasi naprej nas gozdna cesta vodi ob osvežujočem potoku Lomščica.

POTEK

Tržič–Slap–Lom pod Storžičem–Grahovše–Slaparska vas–Planinski dom pod Storžičem–nazaj

OPIS POTI

Izhodišče kolesarskih tur je v centru mesta, nasproti avtobusne postaje Tržič. Parkiranje osebnih vozil je možno na javnih parkirnih mestih (parkirišča pri Občini Tržič, na Predilniški cesti ob vpadnici v mesto-BPT, pri Dvorani tržiških olimpijcev, za Mošenikom,…)

Skozi Tržič se odpravimo po glavni cesti proti severovzhodu (smer Lom/Dovžanova soteska). Na Slapu zavijemo desno in pred nami je prvi strmejši odsek do vasi Lom pod Storžičem. Nadaljujemo mimo cerkve sv. Katarine po glavni cesti proti Grahovšam. Zgornja lomska dolina je širša in bolj uravnana, s pogledom na Belo peč, Javornik in Storžič. Peskokop pred Slaparsko vasjo nam v zgornjem delu razkrije ostanke morenskega gradiva, ki ga je tu odložil ledenik. V Slaparski vasi preidemo na gozdno cesto in če bi v križišču zavili levo, bi lahko obiskali Turistično kmetijo Rekar ali pa se podali na Javornik. Mi se ves čas držimo potoka in nadaljujemo po dolini. Do planinskega doma pod Storžičem nas loči še 2,6 km vzpona. Po okrepčilu v domu se po isti poti spustimo nazaj v Tržič.

POSEBNOSTI

Tura bo precej lažja (300 višinskih metrov in 5 km manj vzpona), če izhodišče prestavimo v Grahovše.

Zemljevidi

• Karavanke - osrednji del, 1:50 000, PZS
  • Storžič, 1:25 000, PZS

Priporočila gorskim kolesarjem

Odprimopoti.si

Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

V bližini poteka:

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...