Pojdi na glavno vsebino
Moj izbor

K25 - Okrog Kriške gore
Zahtevna in raznolika krožna pot

Južna pobočja Kriške gore privabljajo številne pohodnike, ki uživajo v razgledih, in jadralne padalce, ki tam lovijo odlično termiko. Z gorskim kolesom in dobro mero tehničnega znanja je ne bomo osvajali, ampak raje obkrožili.

POTEK

Tržič–Lom pod Storžičem–Dom pod Storžičem–Planina Mala Poljana–Planina Velika Poljana–Zalog–Goriče–Golnik–Tržič

OPIS POTI

Izhodišče kolesarskih tur je v centru mesta, nasproti avtobusne postaje Tržič. Parkiranje osebnih vozil je možno na javnih parkirnih mestih (parkirišča pri Občini Tržič, na Predilniški cesti ob vpadnici v mesto-BPT, pri Dvorani tržiških olimpijcev, za Mošenikom,…)

Skozi Tržič se odpravimo po glavni cesti proti severovzhodu (smer Lom/Dovžanova soteska). Na Slapu zagrizemo desno v prvo strmino proti Lomu pod Storžičem. Nadaljujemo mimo cerkve sv. Katarine po glavni cesti proti Grahovšam. Zgornja lomska dolina je širša in bolj uravnana, s pogledom na Belo peč, Javornik in Storžič. Peskokop pred Slaparsko vasjo nam v zgornjem delu razkrije odstanke morenskega gradiva, ki ga je tu odložil ledenik. V Slaparski vasi preidemo na gozdno cesto. Pot nas vodi naprej po dolini, sčasoma se spet začne malce bolj vzpenjati proti Domu pod Storžičem.

Tu si lahko odpočijemo, nato se napotimo naprej po cesti. Po dobrem kilometru zavijemo levo na cesto, ki se vzpenja proti Mali in Veliki Poljani. Cesta se kasneje spremeni v strmo vlako. Mimo Male Poljane se vzpnemo še po zadnji strmini do Velike Poljane, kjer smo dosegli najvišjo točko ture.

Spust do Zaloga poteka deloma po vlaki, deloma pa po poti in je mestoma strm in tehnično zelo zahteven. Nižje prečkamo potok Sevnica in se po cesti spustimo do Zaloga, od tam pa naprej proti Goričam. Po glavni cesti skozi Golnik, Senično in Križe se vrnemo v Tržič.

POSEBNOSTI

Poleti se na planini pase živina, zato zapirajmo leso in z vožnjo ne vzemirjajmo živali. Do pohodnikov se obnašamo spoštljivo: ustavimo, pozdravimo in jim pustimo prednost.

Zemljevidi

• Karavanke - osrednji del, 1:50 000, PZS
  • Storžič, 1:25 000, PZS

Priporočila gorskim kolesarjem

Odprimopoti.si

Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...