Pojdi na glavno vsebino
Moj izbor

K42 - Rožnovenska pot po kolesarsko
S kolesom po največjem naravnem rožnem vencu na svetu

Iz Tržiča se podajmo čez Brda in Dobrave po edinstveni romarski poti proti Baziliki Marije Pomagaj na Brezjah. Krožna pot, ki nas vodi skozi senčne gozdove in prek cvetočih travnikov, pomiri um in sprosti telo.

POTEK

Tržič–Bistrica pri Tržiču–Loka–Hušica–Brezje pri Tržiču–Vadiče–Leše–Peračica–čez Strašnik–smer Hudo–smer Brdo–Podbreška gmajna–Zvirče–Kovor–Brezovo–Tržič

OPIS POTI

Izhodišče kolesarskih tur je v centru mesta, nasproti avtobusne postaje Tržič. Parkiranje osebnih vozil je možno na javnih parkirnih mestih (parkirišča pri Občini Tržič, na Predilniški cesti ob vpadnici v mesto-BPT, pri Dvorani tržiških olimpijcev, za Mošenikom,…)

Iz Tržiča se po cesti proti jugozahodu odpeljemo proti Bistrici pri Tržiču, kjer se usmerimo levo proti Kovorju. Pred avtobusno postajo na Loki z glavne ceste zavijemo desno na gozdno pot. Prečkamo potok in sledimo poti proti Hušici. Ko pridemo do prve jase, nadaljujemo po levi. Sledi kratek slabši vzpon, ki nas pripelje do naslednje jase. Tu zavijemo desno, po 50 m pa sledimo poti levo. Po 500 m vzpona - krajše odseke bo zaradi zahtevnejše podlage potrebno peš ob kolesu - pridemo na Hušico. Pri znamenju se usmerimo na cesto desno skozi Hušico proti Brezjam pri Tržiču. Na dnu vasi zavijemo levo, v smeri Leše/Vadiče. Ko se pripeljemo v spodnji del vasi Leše, zavijemo levo, asfalt preide v lepo makadamsko cesto. Peljemo se skozi vas Peračica in 900 m za vasjo zavijemo ostro levo na stransko cesto (gledamo oznake za Rožnovensko pot). Če bi nadaljevali naravnost, bi se pripeljali na Brezje, kjer je pričetek in konec prave romarske Rožnovenske poti.

Po slabem kilometru se pot odcepi desno, čez Zupanovo brv prečimo potok Strašnik. Sledimo oznakam za Rožnovensko pot proti Hudemu. Po 850 m se odcepimo desno proti travniku, Rožnovenska pot se nadaljuje levo navzgor. Po poti prek travnika se spustimo do ceste Kovor - Brdo, kjer se usmerimo ostro desno proti Brdu. Preden se cesta začne vzpenjati desno proti Brdu, zavijemo levo in kolesarimo 1 km. Zavijemo levo na pot, ki se kmalu usmeri proti desni navzgor in nas pripelje do boljše gozdne ceste. Po tej se pri kapelici pred Podbreško gmajno priključimo glavni cesti in kolesarimo levo proti Zvirčam. V Kovorju zavijemo desno, peljemo mimo šole in skozi podvoz pod glavno cesto. Na križišču na dnu klanca zavijemo levo proti Loki in Tržiču. Peljemo se skozi Loko, pod Gorenjsko plažo se ob priključku na glavno cesto usmerimo levo in nato po 200 m desno. Po glavni vpadnici v mesto se vrnemo do izhodišča v Tržiču.

POSEBNOSTI

Malce zahtevnejšemu vzponu po poti z Loke do Hušice se lahko izognemo z vožnjo naprej po cesti skozi Kovor in Hudo.

Priporočila gorskim kolesarjem

Odprimopoti.si

Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...