Pojdi na glavno vsebino
Moj izbor

K51 - Udin boršt - s kolesom ob vznožju in pogumno čezenj
Lahka krožna tura čez krajinski park Udin boršt

Udin boršt je znan po rokovnjačih, ki so se skrivali globoko v gozdu in po kraških vrtačah in jamah. Znan pa je tudi po pravem labirintu poti. Naša pot je zato speljana tako, da si Udin boršt za boljšo orientacijo najprej ogledamo z nižine in se šele v drugem delu podamo čezenj. Brez skrbi, ob upoštevanju spodnjih navodil je možnost, da se izgubimo, precej manjša…

POTEK

Tržič - Križe - Duplje - Strahinj - čez Udin boršt - Tenetiše - Letenice - Sebenje - Tržič

OPIS POTI

Izhodišče kolesarskih tur je v centru mesta, nasproti avtobusne postaje Tržič. Parkiranje osebnih vozil je možno na javnih parkirnih mestih (parkirišča pri Občini Tržič, na Predilniški cesti ob vpadnici v mesto-BPT, pri Dvorani tržiških olimpijcev, za Mošenikom,…)

V Tržiču se usmerimo po glavni cesti proti jugu. V križišču izberemo levo cesto, ki se rahlo vzpenja proti Pristavi. V Pristavi peljemo mimo avtobusne postaje še kakih 200 m, nato zavijemo desno na stransko cesto, ki pelje med hišami. V križiščih nadaljujemo naravnost (pazimo na prednostno cesto!), na koncu naselja cesta preide v makadam. Čez polje se peljemo proti osnovni šoli in teniškim igriščem. Pri športnem parku zavijemo desno na asfaltirano cesto proti Retnjam. V večjem križišču zavijemo levo proti Dupljam in se takoj po 100 m usmerimo na stransko cesto skozi Retnje. Nadaljujemo skozi Retnje in Breg ob Bistrici, kjer cesta ostro zavije levo proti glavni cesti. Zavijemo desno in po 50 m vožnje po glavni cesti spet zavijemo desno na stransko cesto proti Zadragi. Vmes že lahko pogledujemo na Udin boršt, ki je ves čas na naši levi strani, za njim pa se dvigata Kriška gora s Tolstim vrhom in Storžič. Na koncu krajšega vzpona se vnovič priključimo glavni cesti in se peljemo skozi Zg. Duplje. Za avtobusno postajo in gasilskim domom previdno zavijemo z glavne ceste levo skozi Sp. Duplje proti Strahinju. V Strahinju v glavnem križišču zavijemo levo. Na koncu vasi se konča asfalt in začne krajši vzpon, ki mu sledi spust. Čez Udin boršt sledimo glavni cesti proti Tenetišam, pri Zbirnem centru Tenetiše zavijemo levo. Na glavni cesti se obrnemo levo proti Tenetišam in Golniku ter po 1,5 km v križišču zavijemo proti Letenicam. Sledimo cesti naravnost skozi Letenice in naprej proti Novakam, mimo odcepa za Golnik. Na naslednjem križišču pri enem od zvonov naše Poti treh zvonov zavijemo desno proti pristajališču za jadralne padalce. Le 100 m za pristajališčem zavijemo levo in sledimo tej gozdni cesti, ki nas bo prek Udin boršta pripeljala do Sebenj. Po zadnjem spustu pred Sebenjami se lahko razgibamo na trim poligonu, kmalu zatem pa preidemo na asfalt. Po 300 m pridemo do prednostne ceste in se usmerimo desno proti Križam. Zavijemo na poljsko pot proti Križam, kjer prečkamo glavno cesto in se skozi Pristavo vrnemo do izhodišča.

POSEBNOSTI

Krajšo različico lahko začnemo in končamo v Križah (na parkirišču pri pokopališču ali pri osnovni šoli).

Priporočila gorskim kolesarjem

Odprimopoti.si

Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...