Pojdi na glavno vsebino
Moj izbor

KKP Tržič 05

Zadnja etapa kolesarske pentlje po Tržiškem poteka po delu Rožnovenske poti. Začne se v Tržiču in nadaljuje mimo Bistrice pri Tržiču in Kovorja, od koder nas čaka krajši vzpon do vasi Malo Dobro Polje. Od tam pot nadaljujemo do Brezij, kjer se lahko ustavimo v mogočni baziliki, in se zapeljemo do Leš, do koder nas vodijo granitni kamni z zemljevidom Rožnovenske poti. Povzpnemo se do Popovega in Brezij pri Tržiču in spustimo mimo Bistrice pri tržiču na izhodiščno točko - v središče zmajevega mesta.

Tržič–Brezje–Tržič

Potek poti

Tržič–Bistrica pri Tržiču–Kovor–Praproše–Ljubno–Brezje–Peračica–Leše–Vadiče–Popovo–Brezje pri Tržiču–Bistrica pri Tržiču–Tržič

Opis poti

Tržič je prepreden s potmi po mestu in po naravi, s planinskimi in kolesarskimi potmi. Rožnovenska pot je ena zanimivejših tematskih poti in manjši del jo bomo danes prekolesarili. Izpred Turistično promocijskega in informacijskega centra (TPIC) Tržič se odpravimo čez Tržiško Bistrico in zavijemo desno. Ustavimo se pri skulpturi zmaja iz petelinjega jajca, ki naj bi bil po pripovedki odgovoren za nastanek mesta Tržič. Usmerimo se proti jugu, mimo kompleksa nekdanje tekstilne tovarne BPT do krožišča, ki ga krasi za tržiške čevljarje značilna čevljarska svetilka. Onkraj krožišča je na desni strani park pobratenja, mimo katerega nadaljujemo pot v smeri Bistrice pri Tržiču.

V Bistrici pri Tržiču prečkamo krožišče in nato v križišču zavijemo levo v smeri Kovorja. Pred Kovorjem pri spomeniku zavijemo desno in nato v naselju ostro desno. Zapeljemo se mimo športnega igrišča, nad njim pa lahko obiščemo ekološko kmetijo Šlibar. Nadaljujemo naravnost, se previdno priključimo na glavno cesto in nato usmerimo levo v smeri Brda. Sledimo razgibani asfaltni cesti mimo Brda in Praproš do Ljubnega, pred nami sta strmejši spust in vzpon do naselja Malo Dobro Polje, kjer na koncu naselja zavijemo desno. Skozi podvoz prečkamo avtocesto in prikolesarimo na Brezje. Vzemimo si čas za postanek pri Baziliki Marije Pomagaj, nato pa se spustimo v smeri Peračice. V tem delu kolesarimo po Rožnovenski poti, na katero nas spominjajo granitni kamni z zemljevidom poti. Prek Dobrav pridemo v Leše, kjer takoj zavijemo desno v smeri Vadič, kjer se lahko ustavimo na ekološki domačiji Hvadnik. Sledi še zadnji vzpon na Popovo in skozi Brezje pri Tržiču, od koder se mimo Bistrice pri Tržiču po glavni cesti spustimo v Tržič.

Hribovita cestna kolesarska tura za raziskovalce gorenjskega podeželja.

Priporočila gorskim kolesarjem

Odprimopoti.si

Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...