Pojdi na glavno vsebino
Moj izbor

K41 - Bistriška planina - Ravne (Rock'n'roll)
Srednje zahtevna krožna tura čez Bistriško planino

Po Kovtrn'c se iz tržiške luknje zapeljemo do sončne sv. Neže, kjer pri Blaški skali zapustimo asfalt in se prepustimo makadamu, ki nas po 2,5 km pripelje do Bistriške planine. Po pavzi v planšariji se rokenrol do Fabr'ke lahko prične.

POTEK

Tržič–Bistrica pri Tržiču–Brezje pri Tržiču–Bistriška planina–Ravne–Tržič

OPIS POTI

Izhodišče kolesarskih tur je v centru mesta, nasproti avtobusne postaje Tržič. Parkiranje osebnih vozil je možno na javnih parkirnih mestih (parkirišča pri Občini Tržič, na Predilniški cesti ob vpadnici v mesto-BPT, pri Dvorani tržiških olimpijcev, za Mošenikom,…)

V Tržiču se usmerimo proti jugu, po 200 m zavijemo desno proti zdravstvenemu domu in nato po 250 m (pred zdravstvenim domom) zavijemo levo v breg, na t.i. Kovtrn'co. Cesta je speljana pod glavno cesto poti Ljubelju. Ko se konča, zavijemo desno skozi manjši predor in nadaljujemo skozi Bistrico pri Tržiču. V križišču z glavno cesto in kapelico se usmerimo desno, v breg (smer Begunje). Sledi vzpon do Brezij pri Tržiču. Za cerkvijo sv. Neže, ko se cesta začne spuščati, zavijemo desno na cesto, ki vodi proti Dobrči in Bistriški planini. Sledi zelo strm asfaltiran odsek, na koncu asfalta pa si lahko oddahnemo ob čudovitem razgledu na Blaški skali, ki je evidentirana kot arheološko najdišče. Po gozdni cesti nadaljujemo do Bistriške planine, kjer se ustavimo na planšariji.

Spust proti Ravnam začnemo na spodnjem (južnem) delu planine, na gozdni cesti, ki pelje proti vzhodu. Na manjšem sedlu po koncu planine zavijemo levo strmo v breg na vlako in nato ves čas do Tržiča sledimo markacijam. Spust v zgornjem delu poteka po vlakah, nato pridemo na gozdno cesto, a se takoj usmerimo desno na novo vlako. V spodnjem delu je spust zahtevnejši zaradi ožje poti in slabše podlage. Odsek s stopnicami, ki nas pripelje na drugo gozdno cesto, opravimo peš. Ob domačiji se priključimo na cesto, po kateri se spustimo do Raven, tam zavijemo ostro levo navzdol in se nato v križišču usmerimo desno na glavno cesto. Do izhodišča lahko nadaljujemo po poti ob Mošeniku: za mostom, ko se cesta začne vzpenjati, zavijemo desno in sledimo poti v smeri ob reki.

POSEBNOSTI

Zahtevnejši odsek spusta lahko zaobidemo: ko se pot navzdol za krajši čas priključi gozdni cesti (na levi opazimo vikend), se spustimo po njej proti Podljubelju in nato po cesti skozi Ravne do Tržiča.

Spust poteka po planinski poti. Do pohodnikov se obnašamo spoštljivo: ustavimo, pozdravimo in jim pustimo prednost.

V poletnih mesecih je na Bistriški planini živina. Zapiramo lese in ob prehodu planine ne vznemirjamo živali.

Zemljevidi

• Karavanke - osrednji del, 1:50 000, PZS
  • Stol, 1:25 000, PZS

Priporočila gorskim kolesarjem

Odprimopoti.si

Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...