Pojdi na glavno vsebino
Moj izbor

K17 - Prečenje Košute
Dolga njiva - Kofce

Prečenje Košute po grebenu je izziv za vsakega pohodnika, nekaj sto višincev nižje pa se kolesarskega prečenja lahko lotijo le najbolj izkušeni gorski kolesarji.

potek

Tržič–Jelendol–Medvodje–Košutnik–planina Dolga njivaplanina Pungrat–planina Šija–planina Kofce–Jelendol–Tržič

OPIS POTI

Izhodišče kolesarskih tur je v centru mesta, nasproti avtobusne postaje Tržič. Parkiranje osebnih vozil je možno na javnih parkirnih mestih (parkirišča pri Občini Tržič, na Predilniški cesti ob vpadnici v mesto-BPT, pri Dvorani tržiških olimpijcev, za Mošenikom,…)

Skozi Tržič se odpravimo po glavni cesti proti severovzhodu (smer Lom/Dovžanova soteska). Na Slapu nadaljujemo naravnost skozi Dovžanovo sotesko, kjer se začnemo vzpenjati proti Dolini. Iz Doline do Jelendola se pot prijetno izravna in poteka v hladu ob Tržiški Bistrici. Pod Bornovo graščino v Jelendolu nadaljujemo desno, makadam nas vodi po dolini proti Medvodju, kjer zavijemo levo in se vzpnemo proti Košutniku.

Tam zavijemo desno proti Dolgi Njivi. Nadaljujemo mimo parkirišča (kjer se odcepi direktna pot) naprej po cesti še nekaj ovinkov. Na ostrem desnem ovinku se levo navzdol odcepi vlaka, krajši spust po njej nas pripelje do planine Spodnja Dolga njiva. Sledi še kratek vzpon do koče, kjer smo na skrajnem vzhodnem delu naše poti in grebena Košute. Od koče se vrnemo 100 m in zavijemo desno na markirano planinsko pot, ki nas bo peljala po južnem pobočju Košute. Sledimo markacijam in oznakam za planino Pungrat. Na nekaj krajših odsekih bo potrebno zaradi strmine ali neustrezne podlage sestopiti s kolesa. Na planini Pungrat se priključimo cesti, ki vodi do planine Šije. Nadaljujemo proti Kofcam. S Kofc se spustimo po vlaki do Ravni, kjer zavijemo levo na gozdno cesto, po kateri peljemo mimo odcepa za Kal vse do križišča z gozdno cesto, ki pelje proti Šiji. Zavijemo desno in se spustimo proti Jelendolu - zaključimo s spustom skozi Dovžanovo sotesko proti Tržiču.

POSEBNOSTI

Tura je zaradi dolžine in vožnje po sredogorju primerna le za izkušene gorske kolesarje. Lotimo se je le ob stabilnem vremenu.

V poletnih mesecih se na planinah pase živina, zato obvezno za seboj zapiramo lese in s hitro vožnjo ne vznemirjamo živali.

Zemljevidi

• Karavanke - osrednji del, 1:50 000, PZS
  • Storžič, 1:25 000, PZS

Priporočila gorskim kolesarjem

Odprimopoti.si

Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...