Pojdi na glavno vsebino
Moj izbor

K32 - Okrog Begunjščice in Dobrče
Zahtevna krožna tura v osrčju Karavank

Skozi Podljubelj bomo odpedalirali proti Zelenici, kjer je na 1.560 m najvišja točka dolge in kondicijsko zahtevne ture, ki nam poleg težkih vzponov ponuja tudi prekrasne razglede v osrčju Karavank.

POTEK

Tržič–Ljubelj–Zelenica–Smokuška planina–Kališča–Begunje na Gorenjskem–Hudi graben–Brezje pri Tržiču–Tržič

OPIS POTI

Izhodišče kolesarskih tur je v centru mesta, nasproti avtobusne postaje Tržič. Parkiranje osebnih vozil je možno na javnih parkirnih mestih (parkirišča pri Občini Tržič, na Predilniški cesti ob vpadnici v mesto-BPT, pri Dvorani tržiških olimpijcev, za Mošenikom,…)

Iz Tržiča se odpeljemo skozi mestno jedro proti severu v smeri Podljubelja. V Podljubelju se peljemo skozi vas in nadaljujemo do Lajba, od tam pa naprej proti Ljubelju. Po servisni cesti po smučišču se povzpnemo do Planinskega doma na Zelenici. Zaradi strmine bo potrebno tudi nekaj hoje ob kolesu, a prispeli bomo do najvišje točke na turi.

Oddahnemo si in se pripravimo na spust, ki nas vodi mimo Smokuške planine naprej proti Završnici. A ne spustimo se do konca - pol kilometra za planino Pri žagi se usmerimo ostro levo na cesto, ki vodi prek potoka Završnica in navzgor proti Kališču. Vzpenjamo se do konca ceste, sledi spust po vlaki desno proti Sankaški koči. Po 300 m se naša pot odcepi desno, po njej se spustimo do razgledne točke pri lovski koči - odpre se čudovit razgled na radovljiško kotlino, Blejsko jezero in Julijske Alpe v ozadju. Nadaljujemo navzdol proti Sankaški koči. Ko pridemo do ceste in vikenda, gremo po cesti levo proti Sv. Petru in se po cesti spustimo mimo Krpina do Begunj.

V Begunjah na Gorenjskem sledimo glavni cesti ter oznakam proti Tržiču. Čaka nas še dobrih 12 km vožnje, vzpeli se bomo za približno 150 m in nato spustili skozi Brezje pri Tržiču in Bistrico pri Tržiču nazaj do Tržiča.

Zemljevidi

• Karavanke - osrednji del, 1:50 000, PZS
  • Stol, 1:25 000, PZS

Priporočila gorskim kolesarjem

Odprimopoti.si

Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...